۱- مطالعه شرایط اخذ نمایندگی فروش محصولات شرکت بهینه کار یزد.
۲- تکمیل فرم درخواست نمایندگی (در پائین صفحه).
۳- ارسال مدارک مورد نیاز (کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی سند مالکیت یا اجارهنامه، کپی پروانه کسب و عکس) و فرم درخواست.
۴- انجام تحقیقات محلی و بازدید از فروشگاه توسط کارشناسان بازاریابی و فروش (در صورت لزوم) جهت بررسی صلاحیت اخذ نمایندگی.
۵- پس از بررسی، پرونده تکمیل شده و در صورت تأیید مدیریت محترم عامل، با نمایندگی موافقت شده و نسبت به صدور کد نمایندگی، باز کردن ردیف حساب و درج اطلاعات نماینده در سیستم فروش اقدام میگردد.
توجه: کارشناسان شرکت بهینه کار یزد شما را در تمامی مراحل پذیرش نمایندگی همراهی خواهند کرد.
خواهشمنداست، پس از مطالعه مطالب فوق فرم درخواست نمایندگی را دانلود کرده و پس از تکمیل به همراه مدارک درخواستی به آدرس شرکت و یا به ایمیل info@nbky.ir ارسال فرمایید.